مامان ساناز

اولین پست من توی نی نی وبلاگ

1402/12/22 23:24
نویسنده : ساناز
40 بازدید
اشتراک گذاری

حدود سه سال پیش بود که پسر بزرگم تصمیم گرفت مجدد تو کنکور شرکت کنه. آخه سری اول نتونست به رتبه دلخواهش برسه برا همین گفت که یه بار دیگه شانسمو امتحان کنم. همون سال شروع کرد به درس خوندن.اما چون چندسال از کنکورش گذشته بود، خیلی چیزا از یادش رفته بود.

برای همین کل کرج گشت دنبال یه معلم خصوصی خوب که قیمت کمیم بگیره. اما نتیجه ای نداشت. تا این که از خواهرم شنیدم که پسرشو تو یه آموزشگاهی به اسم آموزشگاه پایدار تو کرج ثبت نام کرده. خیلی تعریفشو میکرد. میگفت استادش خیلی مهربونن و یجوری درسارو به بچه ها توضیح میدن که بچه کامل مطلب و درک می کنه.

حتی میگفتش استاد هر درس مدام بچه هارو تو کلاس ها مشارکت میده یعنی ازشون فعالیت میخواد تا اونا نسبت به درس، حس مسوولیت بکنن. ازش پرسیدم که برای هر درس چقدر هزینه کرده؟ بهم یه قیمت باور نکردنی رو گفت. قیمت کلاسا برای اون سال بقدری خوب بود که فردای همون روز پسرمو بردم و تو آموزشگاه پایدار کرج که از قضا به ما نزدیک هم بود، ثبت نام کرد.

نتیجشم شد قبولی پسرم تو کنکور اون سال و رسیدن به رشته دلخواهش. حالا پسرم تو رشته پزشکی دانشجوعه و هربار که بین فامیل حرف رشته اش میشه از خواهرم تشکر میکنم که این کلاسای گروهی رو تو اون موسسه به من معرفی کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)